Strategia dywersyfikacji Wzrost poprzez zróżnicowanie
Kenny Graham
Strategia dywersyfikacji
Wzrost poprzez zróżnicowanie
Kenny Graham
- Wydawnictwo: Explanator
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 9788392891659
- Ilość stron: 224
- Format: 16.0x24.0cm
- Oprawa: Twarda z obwolutą
Niedostępna
Opis: Strategia dywersyfikacji - Kenny Graham
Autor wyjątkowo wnikliwie przedstawia przykłady firm i korporacji, które odniosły spektakularny sukces rynkowy dzięki dywersyfikacji (General Electric, Wesfarmers, Bidvest oraz ITC). Omawia podstawy struktury korporacyjnej oraz roli, cech i wzajemnych relacji Prezesa i Dyrektora Finansowego, bardzo ciekawie przedstawia kwestie doboru menadżerów. Wszystkie powyższe elementy tworzą grupę komplementarnych cech wskazujących, na co należy zwrócić uwagę przy opracowywaniu efektywnej strategii dywersyfikacji dla firmy.
Szczegóły: Strategia dywersyfikacji - Kenny Graham
Tytuł: Strategia dywersyfikacji
Podtytuł: Wzrost poprzez zróżnicowanie
Autor: Kenny Graham
Wydawnictwo: Explanator
ISBN: 9788392891659
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 224
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 0.51 kg