Ideologie codzienności
Ideologie codzienności
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 9788322930908
- Ilość stron: 340
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Ideologie codzienności
Ideologie codzienności to druga książka serii Oblicza Komunikacji poświęcona problemom ideologii. Wrocławscy lingwiści zaprosili do udziału w niej reprezentantów różnych dziedzin wiedzy, których artykuły (w sumie 33 teksty) tworzą interdyscyplinarną perspektywę badań relacji zachodzących w obszarze język - komunikacja - ideologia. Prace składające się na tom, zebrane w czterech grupach tematycznych: Polityka - media - społeczeństwo, Religia, Reklama oraz Płeć w kulturze masowej, są cennym przyczynkiem w dyskusji nad rolą ideologii i mediów we współczesnej kulturze.
Szczegóły: Ideologie codzienności
Tytuł: Ideologie codzienności
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Seria: Oblicza komunikacji
ISBN: 9788322930908
ISSN: 02396661
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 340
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.57 kg