Szkoła miejscem (nie)(do)rozwoju Studium empiryczne na przykładzie gimnazjum ?wirtualnego?
Anita Famuła-Jurczak
Szkoła miejscem (nie)(do)rozwoju
Studium empiryczne na przykładzie gimnazjum ?wirtualnego?
Anita Famuła-Jurczak
- Wydawnictwo: Impuls
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788375872606
- Ilość stron: 194
- Format: 16.0x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Szkoła miejscem (nie)(do)rozwoju - Anita Famuła-Jurczak
Jest to pierwsza publikacja na rynku wydawniczym przybliżająca problematykę funkcjonowania szkół z oddziałami filialnymi. Po rekonstrukcji założeń związanych z powstawaniem gimnazjów wirtualnych autorka przybliża założenia związane z powoływaniem i organizacją gimnazjów w polskim systemie oświaty. Przedstawia obawy, które towarzyszyły zmianie systemu oświaty.
Ponadto w prezentowanej publikacji autorka omawia zagadnienie dotyczące funkcjonowania młodzieży w środowisku szkolnym. Godnym podkreślenia jest fakt, że autorka odwołując się do założeń J. Dewey buduje teoretyczne założenia dotyczące funkcjonowania szkoły, szkoły której zadaniem jest wspieranie rozwoju ucznia.
Szczegóły: Szkoła miejscem (nie)(do)rozwoju - Anita Famuła-Jurczak
Tytuł: Szkoła miejscem (nie)(do)rozwoju
Podtytuł: Studium empiryczne na przykładzie gimnazjum ?wirtualnego?
Autor: Anita Famuła-Jurczak
Wydawnictwo: Impuls
ISBN: 9788375872606
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 194
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.31 kg