Dorośli reklamują dzieci kupują Kindermarketing i psychologia

,

Książka

Dorośli reklamują dzieci kupują
Kindermarketing i psychologia

,

  • Wydawnictwo: Scholar
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788373834583
  • Ilość stron: 182
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 28,35 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 28,35 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Dorośli reklamują dzieci kupują - Aleksandra Jasielska, Renata Anna Maksymiuk

Reklamy kierowane do dzieci wywołują dużo emocji i kontrowersji, traktowane są jako ogromne zagrożenie społeczne. Głównego winowajcę upatruje się w mediach ? propagujących konsumpcyjny styl życia i odpowiedzialnych za materialistyczną postawę najmłodszych.
Książka "Dorośli reklamują, dzieci kupują" opisuje wpływ działań marketingowych na dzieci i młodzież w sposób obiektywny, na podstawie rzetelnych badań.
Przedstawiono w niej:
- kształtowanie się zachowań konsumenckich (głównie wpływ rodziców, rówieśników, mediów);
- działania marketingowe adresowane do dzieci (reklama, marketing wirusowy, szeptany, peer-to-peer itp.);
- pozytywne i negatywne społeczne konsekwencje reklamy kierowanej do dzieci i młodzieży;
- praktyczne wskazówki, jak reagować na działania nieetyczne lub naruszające zapisy prawne.

?Książka ta może służyć jako rodzaj poradnika dla rodziców, podpowiadającego, jak pomagać własnym dzieciom w odnalezieniu się w świecie konsumpcji?.
dr hab., prof. UW, Dominika Maison

?Dzięki książkom takim jak ta możliwy jest ? choć brzmi to dzisiaj jak oksymoron ? konsumeryzm rozumny. Jest to w istocie pierwszy w Polsce podręcznik wychowania do życia w społeczeństwie konsumpcyjnym?.
dr hab., prof. UMK, Tomasz Szlendak


Szczegóły: Dorośli reklamują dzieci kupują - Aleksandra Jasielska, Renata Anna Maksymiuk

Tytuł: Dorośli reklamują dzieci kupują
Podtytuł: Kindermarketing i psychologia
Autor: Aleksandra Jasielska, Renata Anna Maksymiuk
Wydawnictwo: Scholar
Seria: Zastosowania Psychologii
ISBN: 9788373834583
Liczba tomów: 1
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 182
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.31 kg


Recenzje: Dorośli reklamują dzieci kupują - Aleksandra Jasielska, Renata Anna Maksymiuk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×