Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie
Penc-Pietrzak Ilona
Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie
Penc-Pietrzak Ilona
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788375267389
- Ilość stron: 384
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie - Penc-Pietrzak Ilona
Planowanie strategiczne do dzisiaj kluczowa funkcja zarządzania. Menedżerowie muszą posiąść umiejętność przewidywania przyszłej pozycji firmy, brać pod uwagę różne opcje rozwoju, identyfikować zewnętrzne i wewnętrzne czynniki sukcesu, umieć oceniać i ograniczać ryzyko, a także przedsiębiorczo wykorzystywać szanse. Dostosowanie się do zmian zewnętrznych wymaga jasnego określenia perspektyw rozwoju firmy w sposób zintegrowany z podmiotami w otoczeniu oraz odpowiednich koncepcji zarządzania opartych na wizji przyszłości. Takie podejście do funkcjonowania i rozwoju nowoczesnego przedsiębiorstwa zostało zaprezentowane w niniejszej książce.
Szczegóły: Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie - Penc-Pietrzak Ilona
Tytuł: Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie
Autor: Penc-Pietrzak Ilona
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
ISBN: 9788375267389
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 384
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.57 kg