Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie

Książka

Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788375267389
  • Ilość stron: 384
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 69,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie - Penc-Pietrzak Ilona

Planowanie strategiczne do dzisiaj kluczowa funkcja zarządzania. Menedżerowie muszą posiąść umiejętność przewidywania przyszłej pozycji firmy, brać pod uwagę różne opcje rozwoju, identyfikować zewnętrzne i wewnętrzne czynniki sukcesu, umieć oceniać i ograniczać ryzyko, a także przedsiębiorczo wykorzystywać szanse. Dostosowanie się do zmian zewnętrznych wymaga jasnego określenia perspektyw rozwoju firmy w sposób zintegrowany z podmiotami w otoczeniu oraz odpowiednich koncepcji zarządzania opartych na wizji przyszłości. Takie podejście do funkcjonowania i rozwoju nowoczesnego przedsiębiorstwa zostało zaprezentowane w niniejszej książce.


Szczegóły: Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie - Penc-Pietrzak Ilona

Tytuł: Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie
Autor: Penc-Pietrzak Ilona
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
ISBN: 9788375267389
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 384
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.57 kg


Recenzje: Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie - Penc-Pietrzak Ilona

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×