Przekonaj pracowników do dbania o jakość Poradnik menedżerski dla pełnomocników, kierowników i szefów, którym zależy na jakości
Dorota Szymańska, Marcin Szymański
Przekonaj pracowników do dbania o jakość
Poradnik menedżerski dla pełnomocników, kierowników i szefów, którym zależy na jakości
Dorota Szymańska, Marcin Szymański
- Wydawnictwo: Difin
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788376413044
- Ilość stron: 200
- Format: 16.0x23.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Przekonaj pracowników do dbania o jakość - Dorota Szymańska, Marcin Szymański
Książka stanowi kompendium wiedzy menedżerskiej, niezbędnej do skutecznego zarządzania jakością w firmie. Bycie szefem, kierownikiem, pełnomocnikiem może być dzięki niej o wiele łatwiejsze. Jeśli odpowiadasz za jakość w swojej firmie, bez względu na zajmowane stanowisko jesteś menedżerem i potrzebujesz umiejętności postępowania z ludźmi. Przekonaj ich do dbania o standardy, uświadom im wagę dobrej jakości dla klienta, dla konkurencyjności firmy, dla ich własnej pracy. Naucz się przekonująco argumentować, przekazywać zadania, organizować zebrania, planować i oceniać szkolenia. Wykorzystaj audity wewnętrzne do skuteczniejszego kierowania firmą. W kolejnych rozdziałach znajdziesz łatwe do zrozumienia i wdrożenia przykłady sprawdzonych metod działania.
Szczegóły: Przekonaj pracowników do dbania o jakość - Dorota Szymańska, Marcin Szymański
Tytuł: Przekonaj pracowników do dbania o jakość
Podtytuł: Poradnik menedżerski dla pełnomocników, kierowników i szefów, którym zależy na jakości
Autor: Dorota Szymańska, Marcin Szymański
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376413044
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 200
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.32 kg