Marketing w turystyce

Książka

Marketing w turystyce

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788375562712
  • Ilość stron: 198
  • Format: 16.5x23.3cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 42,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 42,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing w turystyce - Chudoba Tadeusz

Książka "Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć turystycznych.

Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktywności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów jest dobra obsługa, tzw. marketing bierny, powodująca 40% wzrostu ogólnego, a tylko 5-15% wzrostu to efekt prowadzenia kampanii marketingowych. Oznacza to konieczność włączenia procesu organizacyjnego imprez lub procesów świadczenia usług turystom jako istotnych składników działalności marketingowej.

Publikacja jest interesująca zarówno dla instytucji lub osób prowadzących kampanie marketingowe, jak i dla przedsiębiorców oraz ich zrzeszeń pragnących pozyskać coraz większe ilości klientów - turystów. Stanowi cenną pomoc dla wykładowców i studentów mających w programie studiów przedmiot marketing turystyczny.


Szczegóły: Marketing w turystyce - Chudoba Tadeusz

Tytuł: Marketing w turystyce
Autor: Chudoba Tadeusz
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375562712
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 198
Format: 16.5x23.3cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.33 kg


Recenzje: Marketing w turystyce - Chudoba Tadeusz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×