Szósty zmysł w zarządzaniu firmą Tworzenie wykonalnych planów i modeli biznesowych

,

Książka

Szósty zmysł w zarządzaniu firmą
Tworzenie wykonalnych planów i modeli biznesowych

,

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788362195466
  • Ilość stron: 272
  • Format: 13.5x21.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 29,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 29,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Szósty zmysł w zarządzaniu firmą - Bossidy Larry, Charan Ram

Co różni wielkich liderów od marnych zarządzających



Czym kierować się w biznesie: intuicją czy liczbami Oto jeden z największych dylematów zarządzających. Kto go nie rozstrzygnie, nie pokieruje dobrze żadną organizacją. Nie stworzy wykonalnego, dobrego modelu biznesowego. Inaczej jest w przypadku liderów posiadających szósty zmysł biznesowy ci prowadzą swoje organizacje drogą szybkiego wzrostu prawie niezależnie od czynników zewnętrznych. To książka o metodach takich liderów jak Robert Nardelli z Home Depot, Jim McNerney z 3M czy John Chambers z Cisco.

Larry Bossidy i Ram Charan, autorzy bestsellera Realizacja: zasady wprowadzania planów w życie, wyjaśniają w tej książce:

- dlaczego tak wiele biznesplanów mija się z rzeczywistością,

- kiedy porzucić misternie przygotowywany plan strategiczny i zdać się na zdrowy rozsądek,

- czy duża firma może działać ad hoc i nie robić wieloletnich planów,

- dlaczego najlepsze firmy w branży szybko zwielokrotniają swoją przewagę konkurencyjną,

- czym obecna gospodarka różni się od tej po drugiej wojnie światowej.



Fundamentalna wiedza o tym, jak zarabiać pieniądze w biznesie, ulega gwałtownej i permanentnej przemianie wynikającej z następujących zmian strukturalnych: zwiększonej integracji przedsiębiorstw ponad granicami państw, nadmiernych inwestycji w skali całego świata, zbyt wysokich zdolności produkcyjnych i powstania globalnego rynku, na którym rządzą konsumenci i olbrzymie sieci sprzedaży detalicznej.

Autorzy bazując na swoim bogatym doświadczeniu prezentują pomysły na to, jak w takiej sytuacji odnieść sukces. Są to porady, z których może skorzystać zarówno początkujący przedsiębiorca, menedżer średniego szczebla, jak i dyrektor naczelny dużej korporacji. Swoje rozważania zaczynają od pokazania, jak należy rozumieć najbardziej podstawowe elementy dowolnego przedsiębiorstwa, krótko mówiąc czy można realnie liczyć na zyski w grze prowadzonej przez przedsiębiorcę.



Szósty zmysł w zarządzaniu firmą pokazuje, jak łączyć myślenie szerokokontekstowe ze zdrowym rozsądkiem i intuicją właściwą największym liderom.

To książka zmuszająca do myślenia i prowokująca do skonfrontowania dotychczasowych praktyk w zarządzaniu firmą. Jeśli chcesz sprawdzić, jak dobrze prowadzisz swój zespół, dział czy całą organizację w nowej erze biznesu, to ta książka jest dla ciebie.



Autorzy dokonali śmiałego zabiegu: zdjęli gorset ze strategii. Jej nowe wcielenie okazuje się wcale elastycznym instrumentem, wkomponowanym w model biznesu atrakcyjną propozycję Bossidy i Charana. Cele finansowe i uwarunkowania zewnętrzne zharmonizowane z wewnętrznymi uwarunkowaniami składają się na model łatwo przekładający się na język praktyki, bliski przedsiębiorcom wszelkiego kalibru. Z tą książką pod ręką docenimy zalety modelu zarówno myśląc o obronie firmy, jak i wykorzystaniu biznesowej okazji.

- Teresa Mokrysz, właścicielka MOKATE S.A.

Wiele firm rozmija się ze swoimi planami. Nie robią tego ci, którzy obejmują swoim myśleniem wszystkie aspekty działalności organizacji. Oni rozwijają w sobie swego rodzaju szósty zmysł w zarządzaniu firmą. Ram Charan i Larry Bossidy pokazują, jak stać się kimś takim.

- Radosław Polowy, prezes zarządu Collect Consulting


Szczegóły: Szósty zmysł w zarządzaniu firmą - Bossidy Larry, Charan Ram

Tytuł: Szósty zmysł w zarządzaniu firmą
Podtytuł: Tworzenie wykonalnych planów i modeli biznesowych
Autor: Bossidy Larry, Charan Ram
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788362195466
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 272
Format: 13.5x21.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.33 kg


Recenzje: Szósty zmysł w zarządzaniu firmą - Bossidy Larry, Charan Ram

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×