Nowe trendy w reklamie Między nauką a praktyką

Książka

Nowe trendy w reklamie
Między nauką a praktyką

  • Wydawnictwo: Academica
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788389281883
  • Ilość stron: 262
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 45,15 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 45,15 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Nowe trendy w reklamie

Nowe trendy w reklamie to ciekawa, dobrze zaplanowana, napisana żywym i barwnym językiem, a nade wszystko: treściwa książka. Czytelnik zapoznaje się z tekstami pokazującymi nowe metody badań, nowe trendy w budowaniu marki, zmiany w rozumieniu posługiwania się teoriami naukowymi w praktyce tworzenia i testowania reklam.

Pozycja zainteresuje zarówno teoretyków (psychologów, specjalistów z zakresu marketingu i zarządzania, a nawet antropologów kulturowych) którzy prowadzą badania nad spostrzeganiem przez ludzi reklamy, jak i praktyków koncentrujących się raczej na kwestii skuteczności przekazu reklamowego.


Praca ?Nowe trendy w reklamie? obala co najmniej kilka mitów na temat istoty reklamy, badań nad reklamą i jej miejsca we współczesnym świecie.

- Mit pierwszy - teoretycy badań nad reklamą i praktycy rynku reklamowego nie mają sobie nic sensownego do powiedzenia. ?Nie ma nic bardziej praktycznego niż dobra teoria?, jak mawiało wielu wybitnych filozofów nauki i książka jest dobrym przykładem potwierdzającym tę sentencję. (...) Rynek, na którym trzeba obecnie działać, nie jest bynajmniej rynkiem łatwym. Dlatego jednym z najbardziej sensownych rozwiązań poszukiwania przewagi konkurencyjnej jest rozsądne wdrażanie odkryć naukowych w praktyce.

? Mit drugi - teoretycy reklamy tylko teoretyzują, a praktycy wygłaszają same banały. Także i ten mit w książce skutecznie udaje się obalić . W zamieszczonych tekstach (powiedzmy umownie - teoretycznych) znajdujemy mnóstwo wskazówek praktycznych. - np. rozdział autorstwa Dariusza Dolińskiego, który odpowiada na pytanie o przyczyny nieskuteczności dobrych reklam lub rozdział Adama Sagana, który oferuje gotowe niemal rozwiązania metodologiczne. Natomiast teksty z drugiej części (praktycznej) są nierzadko ciekawymi i intrygującymi esejami, których nie powstydziłoby się niejedno opracowanie teoretyczne, np. tekst Łukasza Mikody o metamorfozach przekazu reklamowego.

? Mit trzeci - neuromarketing jest kamieniem filozoficznym rynku reklamowego. W książce pojawiają się dwa teksty bezpośrednio dotyczące neuromarketingu. Po pierwsze, są one następnym potwierdzeniem udanego mariażu teorii i praktyki. Po drugie, ukazują nie tylko zalety, ale także i wady czy niebezpieczeństwa stosowania metod neuroobrazownaia w testowaniu reklam.

? Mit czwarty - o reklamach powiedziano już wszystko. O reklamie rzeczywiście powiedziano już bardzo dużo. Ale czy wszystko? Czy rzeczywiście osiągnęliśmy już fukuyamowski ?koniec historii?? Z pewnością nie. W książce jest przynajmniej kilka fragmentów zaprzeczających zacytowanemu mitowi.


( Z recenzji wydawniczej)
dr hab. Tomasz Zaleśkiewicz, prof. SWPS
Centrum Badań nad Zachowaniami Ekonomicznymi


Szczegóły: Nowe trendy w reklamie

Tytuł: Nowe trendy w reklamie
Podtytuł: Między nauką a praktyką
Wydawnictwo: Academica
ISBN: 9788389281883
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 262
Oprawa: Miękka


Recenzje: Nowe trendy w reklamie

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: