Classic Drucker Klasyczne teksty Druckera z Harvard Business Review

Książka

Classic Drucker
Klasyczne teksty Druckera z Harvard Business Review

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788362195848
  • Ilość stron: 320
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Twarda z obwolutą
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 64,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 64,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Classic Drucker - Drucker Peter

Książka zawiera najlepsze artykuły Petera F. Druckera opublikowane w Harvard Business Review. Większość z nich ukazała się w opublikowanej w 2004 r. przez MT Biznes książce Zawód menedżer. Niniejsza publikacja zawiera trzy nowe artykuły oraz wstęp napisany przez Thomasa A. Stewarta, redaktora naczelnego HBR.



Od niemal wieku Peter Drucker inspiruje i kształci menedżerów - i wpływa na naturę biznesu - swoimi znaczącymi artykułami publikowanymi w Harvard Business Review. Jako jeden z czołowych myślicieli, praktykujących i analizujących zarządzanie, Drucker wyszukał, zidentyfikował i zbadał najważniejsze problemy, wobec których stają menedżerowie, poczynając od strategii korporacyjnej, a kończąc na stylach zarządzania i przemianach społecznych. Dziś staramy się strategicznie odnieść te ważne artykuły i eseje do dwóch jednoczących elementów: pierwszego skoncentrowanego na "Obowiązkach menedżerów", a drugiego skupionego na "Świecie menedżera". Zbiór ten uzupełniony wywiadem z Peterem Druckerem "Menedżer postkapitalistyczny" i dającą do myślenia przedmową samego Petera Druckera jawi się jako kompletny obraz teorii i praktyki zarządzania, zarówno takiej, jaka była kiedyś, jak i takiej, jaka kiedyś będzie.



Geniusz Petera F. Druckera polegał na dostrzeganiu najważniejszych trendów w zarządzaniu, a następnie opisaniu ich za pomocą języka zrozumiałego dla menedżerów. Jak nikt inny ani przed nim, ani po nim Drucker był wyczulony na wielkie, tektoniczne zmiany w gospodarce, w organizacji i działaniu firm, w zachowaniu ludzi kierujących firmami.

Drucker omawia w książce zagadnienia o kluczowym znaczeniu dla funkcjonowania każdej firmy i każdego menedżera jak:

być wydajnym przez całe zawodowe życie i przyczyniać się do sukcesu firmy

reagować na społeczne i ekonomiczne zmiany, mające ogromny wpływ na biznes

podejmować efektywne decyzje w warunkach niepewności i niepełnej informacji

wykorzystywać szanse stwarzane przez techniczne i społeczne innowacje

zapewnić decydentom niezbędną informację

formułować i wdrażać strategie biznesowe

zarządzać profesjonalistami i zwiększać ich wydajność

Co takiego jest w dziełach Druckera, że tak doskonale przemawia do menedżerów Dlaczego to właśnie on jest ceniony bardziej niż ktokolwiek inny Dlaczego jego dzieła wciąż zachowują aktualność Na te pytania zadane we Wstępie przez Thomasa A. Stewarta, redaktora naczelnego Harvard Business Review, najlepszą odpowiedzią jest czytanie i odczytywanie wciąż na nowo klasycznych tekstów Druckera.


Szczegóły: Classic Drucker - Drucker Peter

Tytuł: Classic Drucker
Podtytuł: Klasyczne teksty Druckera z Harvard Business Review
Autor: Drucker Peter
Wydawnictwo: MT Biznes
Seria: ZŁOTA KOLEKCJA
ISBN: 9788362195848
Tytuł oryginału: CLASSIC DRUCKER
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Doroba Anita
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 320
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 0.76 kg


Recenzje: Classic Drucker - Drucker Peter

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: