Rola ZZL w kreowaniu innowacyjności organizacji

Książka

Rola ZZL w kreowaniu innowacyjności organizacji

  • Wydawnictwo: C. H. Beck
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788325515980
  • Ilość stron: 376
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Rola ZZL w kreowaniu innowacyjności organizacji

Nie ma organizacji bez ludzi,

nie ma innowacji bez innowatorów!



Książka zawiera odpowiedź na pytanie, czy i w jaki sposób odpowiednie zarządzanie zasobami ludzkimi może przyczynić się do wzrostu innowacyjności i konkurencyjności organizacji. Autorzy nie ograniczają się do dyskusji o różnych modelach ZZL, lecz na podstawie badań empirycznych określają ich wpływ na innowacyjność i konkurencyjność mierzoną wartością rynkową. Rozważania teoretyczne zostały poparte przykładami z praktyki gospodarczej, przedstawiającymi konkretne rozwiązania, stosowane w firmach charakteryzujących się wysokim poziomem ZZL, które w istotny sposób przyczyniły się do wzrostu ich innowacyjności, a co za tym idzie znacznego wzmocnienia pozycji konkurencyjnej.


Szczegóły: Rola ZZL w kreowaniu innowacyjności organizacji

Tytuł: Rola ZZL w kreowaniu innowacyjności organizacji
Wydawnictwo: C. H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
ISBN: 9788325515980
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 376
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.62 kg


Recenzje: Rola ZZL w kreowaniu innowacyjności organizacji

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×