Marketing polityczny w Internecie

Książka

Marketing polityczny w Internecie

  • Wydawnictwo: Muza
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788374958240
  • Ilość stron: 176
  • Format: 15.6x23.5
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 34,99 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 34,99 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing polityczny w Internecie - Trzeciak Sergiusz

Autor czterech książek poświęconych marketingowi politycznemu i analizie polityki, m.in. Kampania wyborcza. Strategia sukcesu oraz Gra o Europę. Negocjacje akcesyjne Polski z UE. Międzynarodowy ekspert w sprawach komunikacji politycznej oraz wyborów. Od kilkunastu lat zajmuje się doradztwem politycznym i prowadzi szkolenia z zakresu kampanii wyborczej.

Absolwent prawa UAM oraz prawa konstytucyjnego porównawczego na Uniwersytecie Środkowoeuropejskim w Budapeszcie. W latach 2000/2001 stypendysta rządu brytyjskiego w St. Antony's College na Uniwersytecie w Oksfordzie. W 2006 roku obronił doktorat na London School of Economics, gdzie prowadził również zajęcia ze studentami z zakresu analizy polityki zagranicznej.

W latach 2006-2008 prezes ośrodka analitycznego Instytut Sobieskiego w Warszawie. Wykładowca marketingu politycznego w Collegium Civitas w Warszawie oraz Szkoły Liderów Społecznych i Politycznych. Komentator polityczny w mediach. Na swojej stronie internetowej trzeciak.pl prowadzi poradnik dotyczący przygotowania i realizacji strategii kampanii wyborczej.


Szczegóły: Marketing polityczny w Internecie - Trzeciak Sergiusz

Tytuł: Marketing polityczny w Internecie
Autor: Trzeciak Sergiusz
Wydawnictwo: Muza
ISBN: 9788374958240
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 176
Format: 15.6x23.5
Oprawa: Miękka
Waga: 0.34 kg


Recenzje: Marketing polityczny w Internecie - Trzeciak Sergiusz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: