Marketing terytorialny Miasto i region na rynku

Książka

Marketing terytorialny
Miasto i region na rynku

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788375267532
  • Ilość stron: 372
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 61,95 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 61,95 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing terytorialny - Szromnik Andrzej

W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia:

* genezę i warunki rozwoju marketingu terytorialnego,

* proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych,

* różne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym,

* kwestię tworzenia wizerunku miast i regionów,

* wzajemną relację między marketingiem przedsiębiorstwa a marketingiem regionu,

* marketingową strategię pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy,

* marketingowe podejście do lokalizacji obiektów handlowych,

* znaczenie różnych form powiązań partnerstwa w relacjach miast i regionów z otoczeniem,

* możliwości wykorzystania przedsięwzięć sportowych w strategiach rozwoju miast i regionów,

* warunki i koncepcje internacjonalizacji miast i regionów,

* rolę targów w aktywizacji lokalnych środowisk gospodarczych,

* instrumenty marketingowe miast i regionów zorientowane na pozyskiwanie inwestorów zagranicznych.

Publikacja jest przeznaczona dla pracowników samorządowych i radnych, pracowników sektora publicznego, menedżerów i innych osób zainteresowanych propagowaniem podejścia marketingowego w praktyce funkcjonowania samorządów terytorialnych. Książka może również wzbogacić bibliotekę pracowników naukowych, studentów i doktorantów zajmujących się problemami wdrożenia podejścia marketingowego w zarządzaniu terytorialnymi jednostkami samorządowymi.


Szczegóły: Marketing terytorialny - Szromnik Andrzej

Tytuł: Marketing terytorialny
Podtytuł: Miasto i region na rynku
Autor: Szromnik Andrzej
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Seria Akademicka
ISBN: 9788375267532
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 372
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.55 kg


Recenzje: Marketing terytorialny - Szromnik Andrzej

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: