Media globalne
Flew Terry
Media globalne
Flew Terry
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788323328858
- Ilość stron: 306
- Format: 16.9x23.0
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Media globalne - Flew Terry
Media globalne stanowią całościowy i aktualny przegląd zagadnień związanych z produkcją i odbiorem mediów na całym świecie. Poruszane w książce zagadnienia obejmują:
* historyczny rozwój nowych mediów oraz zmiany, jakie nastąpiły w sektorze mediów za sprawą globalizacji;
* różnice pomiędzy funkcjonowaniem usług medialnych na poszczególnych rynkach regionalnych i narodowych;
* sposoby adaptacji na świecie takich programów, jak Big Brother czy Milionerzy, oraz czynniki lingwistyczne i kulturowe wpływające na odbiór formatów tych programów;
* zakres i funkcjonowanie regulacji dotyczących globalnych organizacji medialnych.
Terry Flew prezentuje teorie na temat globalizacji na tle nowych, interdyscyplinarnych perspektyw naukowych.
John Sinclair, Uniwersytet w Melbourne
Media globalne to wszechstronna analiza procesów produkcji i cyrkulacji informacji oraz kultury podejmowana z różnych perspektyw: polityki i ekonomii politycznej, kulturoznawstwa, antropologii, przemysłów kultury. [...] Autorka przedstawia media globalne jako narzędzia komunikacji i źródła informacji, a także jako narzędzia do budowania ponadnarodowych społeczności w cyberprzestrzeni, zwraca uwagę na media jako nową przestrzeń, w której użytkownicy lokują zasoby informacji, wiedzy, kultury, a zarazem korzystają z zasobów kreowanych przez innych użytkowników.
Z recenzji Kazimierza Krzysztofka, SWPS w Warszawie
Szczegóły: Media globalne - Flew Terry
Tytuł: Media globalne
Autor: Flew Terry
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Seria: MEDIA
ISBN: 9788323328858
Tytuł oryginału: Understanding Global Media
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Lorek Marta
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 306
Format: 16.9x23.0
Oprawa: Miękka
Waga: 0.52 kg