Copywriting internetowy
Maciej Dutko
Copywriting internetowy
Maciej Dutko
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788301164775
- Ilość stron: 116
- Format: 14.0x20.5cm
- Oprawa: Miękka
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Copywriting internetowy - Maciej Dutko
Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować w jego umyśle zmysłowe obrazy i pragnienie posiadania twojego produktu? Jak być copywriterem doskonałym? Zawarta w tej książce wiedza jest odpowiedzią na często powtarzane pytania na temat pisania perswazyjnych ofert. To pytania, z jakimi spotykam się od lat podczas prowadzonych szkoleń i zajęć na studiach podyplomowych i MBA, ale także te, które pojawiają się na licznych forach dyskusyjnych w Sieci. Ufam, że ich rozpracowanie pozwoli Ci uzyskać odpowiedzi na najważniejsze kwestie związane z copywritingiem! Maciej Dutko
Szczegóły: Copywriting internetowy - Maciej Dutko
Tytuł: Copywriting internetowy
Autor: Maciej Dutko
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301164775
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 116
Format: 14.0x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.16 kg