Copywriting internetowy

Książka

Copywriting internetowy

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788301164775
  • Ilość stron: 116
  • Format: 14.0x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 49,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Copywriting internetowy - Maciej Dutko

Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować w jego umyśle zmysłowe obrazy i pragnienie posiadania twojego produktu? Jak być copywriterem doskonałym? Zawarta w tej książce wiedza jest odpowiedzią na często powtarzane pytania na temat pisania perswazyjnych ofert. To pytania, z jakimi spotykam się od lat podczas prowadzonych szkoleń i zajęć na studiach podyplomowych i MBA, ale także te, które pojawiają się na licznych forach dyskusyjnych w Sieci. Ufam, że ich rozpracowanie pozwoli Ci uzyskać odpowiedzi na najważniejsze kwestie związane z copywritingiem! Maciej Dutko


Szczegóły: Copywriting internetowy - Maciej Dutko

Tytuł: Copywriting internetowy
Autor: Maciej Dutko
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301164775
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 116
Format: 14.0x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.16 kg


Recenzje: Copywriting internetowy - Maciej Dutko

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×