Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Pawłowska Bratumiła, Lunden Bjorn
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Pawłowska Bratumiła, Lunden Bjorn
- Wydawnictwo: BL Info
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788389537188
- Ilość stron: 218
- Format: 15.5x23.0cm
- Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
39,90 PLN
Opis: Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Pawłowska Bratumiła, Lunden Bjorn
To praktyczny poradnik o tym, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie i odnosić na tym polu sukcesy.
Książka jest napisana prostym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie trudniejszych zagadnień. Znajdziesz w niej wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów.
Szczegóły: Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Pawłowska Bratumiła, Lunden Bjorn
Tytuł: Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Autor: Pawłowska Bratumiła, Lunden Bjorn
Wydawnictwo: BL Info
ISBN: 9788389537188
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 218
Format: 15.5x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.36 kg