Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

,

Książka

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

,

  • Wydawnictwo: BL Info
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788389537188
  • Ilość stron: 218
  • Format: 15.5x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Pawłowska Bratumiła, Lunden Bjorn

To praktyczny poradnik o tym, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie i odnosić na tym polu sukcesy.

Książka jest napisana prostym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie trudniejszych zagadnień. Znajdziesz w niej wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów.


Szczegóły: Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Pawłowska Bratumiła, Lunden Bjorn

Tytuł: Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Autor: Pawłowska Bratumiła, Lunden Bjorn
Wydawnictwo: BL Info
ISBN: 9788389537188
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 218
Format: 15.5x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.36 kg


Recenzje: Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Pawłowska Bratumiła, Lunden Bjorn

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×