Kapitał konwersacyjny Jak tworzyć rzeczy, o których inni będą chcieli rozmawia
Cesvet Bertrand, Babiński Tony, Eric Alper
Kapitał konwersacyjny
Jak tworzyć rzeczy, o których inni będą chcieli rozmawia
Cesvet Bertrand, Babiński Tony, Eric Alper
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788326405655
- Ilość stron: 276
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Kapitał konwersacyjny - Cesvet Bertrand, Babiński Tony, Eric Alper
Czy droga do sukcesu Twojej marki wiedzie tylko przez kosztowne kampanie marketingowe Nie! To kapitał konwersacyjny jest lepszym i znacznie tańszym rozwiązaniem. Autorzy niniejszej książki, czerpiąc z własnego doświadczenia w marketingu czołowych marek, pokazują czynniki, które kształtują mechanizm poczty pantoflowej, i mówią, jak osadzić je w produktach. Pomagają w ten sposób czytelnikom stworzyć rzeczy, które dla konsumentów staną się atrakcyjnym tematem do rozmów. Konsumenci zaczną mówić o Twoich produktach! Autorzy kierują SID LEE, spółką zajmującą poczesne miejsce wśród agencji świadczących usługi z zakresu projektowania doświadczeń i komunikacji marketingowej, która pracuje dla wielkich brandów, m.in. Cirque du Soleil, Adidas oraz Red Bull.
Dzięki tej lekturze dowiesz się, jak sprawić, aby Twoja marka
i Twoje produkty stały się atrakcyjnym tematem do rozmów.
Stwórz produkty i usługi, które są naprawdę istotne dla
konsumentów.
Wykorzystaj doświadczenia klientów, by twoja marka
mogła stać się liderem rynku.
Nie zdawaj się na ślepy los! Kontroluj mechanizm poczty
pantoflowej i zarządzaj nim!
Wykorzystaj osiem potężnych czynników odpowiedzialnych
za kształtowanie doświadczeń.
Szczegóły: Kapitał konwersacyjny - Cesvet Bertrand, Babiński Tony, Eric Alper
Tytuł: Kapitał konwersacyjny
Podtytuł: Jak tworzyć rzeczy, o których inni będą chcieli rozmawia
Autor: Cesvet Bertrand, Babiński Tony, Eric Alper
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: BIZNESOWE PORADNIKI
ISBN: 9788326405655
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 276
Oprawa: Twarda
Waga: 0.43 kg