Nowe nowe media

Książka

Nowe nowe media

  • Wydawnictwo: WAM
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788375056389
  • Ilość stron: 328
  • Format: 15.5x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Nowe nowe media - Levinson Paul

Nowe nowe media są nowe w pełnym tego słowa znaczeniu. Cztery lata temu niektóre z nich nawet nie istniały. Autor książki jest nie tylko naukowcem, ale także odkrywcą, zanurzającym się w rzeczywistość MySpace, Facebooka, Twittera, Wikipedii, SecondLife, YouTube i dziesiątek platform blogowych. Pomaga zrozumieć gwałtowne przemiany w świecie współczesnych środków przekazu.

...bezcenny przewodnik encyklopedyczny po najnowszych nowych mediach.

Jeff Jarvis, dyr. New Media Program, Graduate School of Journalism (Nowy Jork); twórca Entertainment Weekly oraz bloga BuzzMachine

Wiele z książek istniejących na polskim rynku, a dotyczących internetu, znacznie się zdezaktualizowało, dlatego książka Levinsona zdecydowanie warta jest rekomendacji.


Szczegóły: Nowe nowe media - Levinson Paul

Tytuł: Nowe nowe media
Autor: Levinson Paul
Wydawnictwo: WAM
ISBN: 9788375056389
Tytuł oryginału: New New Media
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Zawadzka Maria
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 328
Format: 15.5x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.49 kg


Recenzje: Nowe nowe media - Levinson Paul

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: