Marketing bez tajemnic
Burgers Willem
Marketing bez tajemnic
Burgers Willem
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788326406317
- Ilość stron: 196
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing bez tajemnic - Burgers Willem
Marketing bez tajemnic to książka proponująca nowe podejście do rozwiązań marketingowych, od określenia produktów i rynków po ustalanie cen, promocję i dystrybucję.
Autor podkreśla konieczność uwzględniania badań w wyborach marketingowych i przestrzega przed "intuicyjnym" podejmowaniem decyzji w tym obszarze. Swoje refleksje przedstawia w wyjątkowo zabawny, błyskotliwy i bezpośredni sposób. Wyjaśnia:
jak połączyć formuły 4P i 4C,
na czym naprawdę polega przyjmowanie perspektywy klienta,
jak kształtować własny rynek,
jak nie współpracować z agencjami reklamowymi,
dlaczego opłaca się być uczciwym.
Dzięki przejrzystemu wywodowi oraz przykładom wpadek i sukcesów różnych firm każdy menedżer z łatwością przełoży rady autora na własną praktykę. Książka dostarczy mu świeżych pomysłów, zainspiruje do działania oraz zmieni sposób, w jaki postrzega on własne rynki i swoją rolę.
Szczegóły: Marketing bez tajemnic - Burgers Willem
Tytuł: Marketing bez tajemnic
Autor: Burgers Willem
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
ISBN: 9788326406317
Tytuł oryginału: Marketing Revealed: Challenging the Myths
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Lany Magdalena
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 196
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.3 kg