Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta

, ,

Książka

Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta

, ,

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788301164591
  • Ilość stron: 200
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta - Pawłowska Bożena, Witkowska Justyna, Nieżurawski Lech

Wielu przedsiębiorców zadaje sobie od dawna pytanie: jak zapewnić firmie stały rozwój, zmniejszyć koszty i zwiększyć zyski. Gdzie można szukać odpowiedzi na te pytania? Jak inne organizacje radzą sobie z obsługą klientów i spełnianiem w sposób satysfakcjonujący potrzeb klienta? Niniejsza książka jest próbą odpowiedzi na te pytania i wskazuje kierunki rozwoju nowoczesnej organizacji.
Ze Wstępu

Zarządzanie relacjami z klientami jest istotne na każdym etapie działalności organizacji. Ich potrzeby powinny być uwzględniane począwszy od analizy rynku, przez projektowanie, marketing, sprzedaż, produkcję, dostawy, aż po obsługę posprzedażową. Budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej, jak argumentują autorzy, zależy od zrozumienia oczekiwań klienta oraz przełożenia ich na język i kształt organizacji. W publikacji zaprezentowano case studies przedsiębiorstw, które wdrożyły nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta i osiągnęły sukces nie tylko w skali krajowej, ale i międzynarodowej.

Autorzy są pracownikami naukowymi Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie i Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, specjalizującymi się w ekonomii oraz organizacji i zarządzaniu.


Szczegóły: Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta - Pawłowska Bożena, Witkowska Justyna, Nieżurawski Lech

Tytuł: Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta
Autor: Pawłowska Bożena, Witkowska Justyna, Nieżurawski Lech
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830116459101
ISBN: 9788301164591
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 200
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.3 kg


Recenzje: Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta - Pawłowska Bożena, Witkowska Justyna, Nieżurawski Lech

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×