Od pomysłu do zysku Jak zebrać owoce innowacji

,

Książka

Od pomysłu do zysku
Jak zebrać owoce innowacji

,

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788362195664
  • Ilość stron: 238
  • Format: 15.0x22.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Od pomysłu do zysku - Andrew James P., Sirkin Harold L.

Jedyna innowacja warta zachodu to dochodowa innowacja.

Między pomysłem a innowacją istnieje duża różnica. Na imię jej zysk. Autorzy Od pomysłu do zysku, Jim Andrew i Hal Sirkin, twierdzą, że firmy muszą bardziej koncentrować się na osiąganiu zysków z innowacji finansowych oraz w formie innych korzyści przynoszących dochody aby zapewnić sobie wzrost, utrzymać konkurencyjność oraz przede wszystkim podnieść zwroty ze swoich wydatków na innowacje.

Autorzy przedstawiają koncepcję krzywej finansowej to metoda umiejętnego wykorzystania czynników mających wpływ na zysk, do których należą: wielkość inwestycji początkowych, szybkość wprowadzania nowości na rynek, czas osiągania optymalnej skali produkcji oraz wysokość kosztów początkowych. Krzywa finansowa zmusza kadrę zarządzającą do posługiwania się tym samym językiem i do otwartej debaty na temat nieuchronnych kompromisów.

Od pomysłu do zysku pokazuje także, kiedy warto wykorzystać innowacje do celów pozafinansowych takich jak zdobywanie wiedzy, wzmocnienie marki firmy, zbudowanie silniejszego ekosystemu partnerów i współpracowników oraz rewitalizacja organizacji i jej pracowników.

Andrew i Sirkin pokazują, że firmy często nie potrafią zastosować różnych modeli biznesowych, by zmienić kształt krzywej finansowej i przerzucić ryzyko finansowe, techniczne i rynkowe na innych, lepiej przygotowanych do jego podjęcia. Autorzy szczegółowo omawiają zalety i wady trzech modeli integracyjnego, koordynacyjnego i licencyjnego i wyjaśniają, kiedy i w jaki sposób zastosować każdy z nich, by zmaksymalizować zysk z innowacji.

Książka porusza także takie aspekty innowacji, jak struktura organizacyjna i przywództwo. Podpierając się licznymi przykładami, autorzy opisują proces konsolidacji organizacji wokół idei osiągnięcia zysku z innowacji. Przedstawiają także siedem ważnych decyzji, jakie lider musi podjąć a nie powierzyć innym kiedy zarządza procesem innowacji w celu uzyskania najwyższego zwrotu z inwestycji.



Od pomysłu do zysku pokazuje, jak traktować innowacje jako proces zarządzania, a nie tajemnicze działania twórcze. Autorzy podkreślają, że to nie brak pomysłów najczęściej stanowi przeszkodę w odniesieniu sukcesu w innowacji, ale brak odpowiedniego przywództwa i dobrego zarządzania.

Jarkko Sairanen, wiceprezes ds. Strategii korporacyjnej, Nokia

Innowacje to konkurencyjna broń XXI wieku. Ci, którzy opanują sztukę posługiwania się tą bronią, pozostawią innych w tyle. Andrew i Sirkin przedstawiają systematyczne podejście do podniesienia innowacyjności twojej firmy. Lektura obowiązkowa. Przeczytaj, zanim zrobią to twoi rynkowi rywale!

J. Bruce Harreld, starszy wiceprezes ds. Marketingu i strategii, IBM

W Od pomysłu do zysku można znaleźć mnóstwo koncepcji i metod, które mogą pomóc każdej firmie w tworzeniu nowych produktów i usług generujących maksymalny zysk, a także przynoszących korzyści ich marce, relacjom i organizacji. Samsung zastosował te sposoby podejścia do innowacji i osiągnął fantastyczny wzrost organiczny, a także stał się jedną z czołowych marek na świecie.

Jong-Yong Yun, wiceprezes i dyrektor generalny, Samsung Electronics


Szczegóły: Od pomysłu do zysku - Andrew James P., Sirkin Harold L.

Tytuł: Od pomysłu do zysku
Podtytuł: Jak zebrać owoce innowacji
Autor: Andrew James P., Sirkin Harold L.
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788362195664
Tłumacz: Sobolewska Agnieszka
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 238
Format: 15.0x22.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.34 kg


Recenzje: Od pomysłu do zysku - Andrew James P., Sirkin Harold L.

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×