Książka
  • Wydawnictwo: C. H. Beck
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788325519162
  • Ilość stron: 372
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 51,60 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 51,60 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing biur podróży - Izabela Michalska-Dudek, Renata Przeorek-Smyka

Książka ta jest podręcznikiem akademickim zawierającym kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania biur podróży, a zwłaszcza wykorzystania w ich działalności reguł marketingowych. Autorki zasadniczy nacisk kładły na problematykę związaną z marketingiem relacji.


Szczegóły: Marketing biur podróży - Izabela Michalska-Dudek, Renata Przeorek-Smyka

Tytuł: Marketing biur podróży
Autor: Izabela Michalska-Dudek, Renata Przeorek-Smyka
Wydawnictwo: C. H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
ISBN: 9788325519162
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 372
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.61 kg


Recenzje: Marketing biur podróży - Izabela Michalska-Dudek, Renata Przeorek-Smyka

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: