Marketing biur podróży
Izabela Michalska-Dudek, Renata Przeorek-Smyka
Marketing biur podróży
Izabela Michalska-Dudek, Renata Przeorek-Smyka
- Wydawnictwo: C. H. Beck
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788325519162
- Ilość stron: 372
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
51,60 PLN
Opis: Marketing biur podróży - Izabela Michalska-Dudek, Renata Przeorek-Smyka
Książka ta jest podręcznikiem akademickim zawierającym kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania biur podróży, a zwłaszcza wykorzystania w ich działalności reguł marketingowych. Autorki zasadniczy nacisk kładły na problematykę związaną z marketingiem relacji.
Szczegóły: Marketing biur podróży - Izabela Michalska-Dudek, Renata Przeorek-Smyka
Tytuł: Marketing biur podróży
Autor: Izabela Michalska-Dudek, Renata Przeorek-Smyka
Wydawnictwo: C. H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
ISBN: 9788325519162
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 372
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.61 kg