Psychologia małych i wielkich narracji

Książka

Psychologia małych i wielkich narracji

  • Wydawnictwo: Eneteia
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788361538271
  • Ilość stron: 336
  • Format: 16.0x24.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Psychologia małych i wielkich narracji

W naszym indywidualnym życiu kierujemy się opowieściami (narracjami), które odzwierciedlają naszą osobowość i teksty kultury. Narracje interesują badaczy reprezentujących różne dyscypliny, ale zajmują się nimi przede wszystkim psychologowie. Książka zawiera opisy badań psychologicznego sensu narracji, w tym psychologiczne interpretacje opowieści o wielkich wydarzeniach, jak też opowieści o codziennych wyzwaniach. Omawiane jest podejście rozumiejące, stosowane zwłaszcza w badaniu doświadczeń trudnych lub budzących kontrowersje. Odrębnym tematem jest zastosowanie podejścia narracyjnego w terapii. Tematyka książki jest podejmowana także w tomie Badania narracyjne w psychologii.


Szczegóły: Psychologia małych i wielkich narracji

Tytuł: Psychologia małych i wielkich narracji
Wydawnictwo: Eneteia
ISBN: 9788361538271
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 336
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.635 kg
Redakcja: Straś-Romanowska Maria, Bartosz Bogna, Żurko Magdalena


Recenzje: Psychologia małych i wielkich narracji

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×