Celebryci w ataku Celebrity Effect jako skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej
Niczewski Robert, Potrzebowski Jakub
Celebryci w ataku
Celebrity Effect jako skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej
Niczewski Robert, Potrzebowski Jakub
- Wydawnictwo: Robert Niczewski Jakub Potrzebowski
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788326800429
- Ilość stron: 102
- Format: 15.5x23.5cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Celebryci w ataku - Niczewski Robert, Potrzebowski Jakub
W erze internetu, telewizji i spełniającej się przepowiedni o globalnej wiosce, dzisiaj zalogowanej na Facebooku, Sympatii albo Naszej Klasie, gwiazda reklamująca swoją twarz, nazwiskiem i dorobkiem produkt lub ideę jest coraz więcej warta. Bo paradoksalnie w czasach upaku i wyczerpania dawnych wzorców i autorytetów coraz bardziej potrzebujemy nowych.
Tak jesteśmy skonstruowani i nic tego nie zmieni! I choć coraz bliżej nam do prawdziwych gwiazd i nasze dzieci pewnie będą latały na wakacje w kosmos, nadal mamy marzenia. I lubimy je spełniać.
Nasze, wasze, twoje i moje życie z gwiazdami dopiero się zaczyna. Powodzenia!
Karolina Korwin-Piotrowska
Szczegóły: Celebryci w ataku - Niczewski Robert, Potrzebowski Jakub
Tytuł: Celebryci w ataku
Podtytuł: Celebrity Effect jako skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej
Autor: Niczewski Robert, Potrzebowski Jakub
Wydawnictwo: Robert Niczewski Jakub Potrzebowski
ISBN: 9788326800429
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 102
Format: 15.5x23.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.32 kg