Marketing szeptany zachęć ludzi, aby mówilli o twoich produktach
Sernovitz Andy
Marketing szeptany
zachęć ludzi, aby mówilli o twoich produktach
Sernovitz Andy
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788326406638
- Ilość stron: 172
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing szeptany - Sernovitz Andy
Spraw, aby ludzie chcieli polecać innym twoje produkty!
Dowiedz się, dlaczego niektóre produkty mają fanów na całym świecie. Odkryj, dlaczego każdy mówi o konkretnym laptopie, odtwarzaczu mp3, serwisie internetowym, samochodzie czy nawet lokalnej kawiarni. Przeczytaj, dlaczego niektóre produkty odnoszą olbrzymi sukces bez wydatków na promocję, a kosztowne kampanie reklamowe przechodzą niezauważone.
Dzięki tej książce będziesz wiedział, jak wypromować swoje produkty bez nadwyrężania budżetu firmy!
Poznaj nowy sposób prowadzenia interesów. Zdobądź zaufanie klientów. Dowiedz się, jak spowodować, aby Twoja firma się wyróżniała, a ludzie chcieli polecać ją swoim znajomym. Autorem książki jest Andy Sernovitz, który przekazał zasady marketingu szeptanego przedstawicielom największych marek świata, a także tysiącom drobnych przedsiębiorców.
Szczegóły: Marketing szeptany - Sernovitz Andy
Tytuł: Marketing szeptany
Podtytuł: zachęć ludzi, aby mówilli o twoich produktach
Autor: Sernovitz Andy
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326406638
Tłumacz: Stawiński Janusz
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 172
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.27 kg