Marketingowe zarządzanie apteką

, ,

Książka

Marketingowe zarządzanie apteką

, ,

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788326411595
  • Ilość stron: 216
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 63,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 63,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketingowe zarządzanie apteką - Mruk Henryk, Michalik Małgorzata, Barałkiewicz Tomasz

Niniejsza publikacja przedstawia techniki kierowania apteką, które prowadzą do wypracowywania odpowiedniej marży i usatysfakcjonowania klientów, a tym samym do zbudowania wysokiej pozycji rynkowej apteki.

W pracy zostały omówione zarówno zagadnienia teoretyczne, jak i wynikające z nich praktyczne sposoby działania ilustrowane licznymi przykładami z życia aptek. Publikacja podkreśla szczególną misję zawodu farmaceuty, przedstawiając zarazem oczekiwania pacjentów oraz uwarunkowania ich procesów decyzyjnych.

Na coraz bardziej konkurencyjnym rynku książka ta może być nieocenioną pomocą w procesie tworzenia i wdrażania własnej, unikalnej strategii rozwoju apteki. Autorzy mają nadzieję, że opracowanie będzie inspiracją do wprowadzenia w aptekach wielu nowych rozwiązań, które przyniosą obopólne korzyści - zwiększenie zadowolenia pacjentów i obrotów aptek.


Szczegóły: Marketingowe zarządzanie apteką - Mruk Henryk, Michalik Małgorzata, Barałkiewicz Tomasz

Tytuł: Marketingowe zarządzanie apteką
Autor: Mruk Henryk, Michalik Małgorzata, Barałkiewicz Tomasz
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: PORADNIKI BRANŻOWE
ISBN: 9788326411595
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 216
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.25 kg


Recenzje: Marketingowe zarządzanie apteką - Mruk Henryk, Michalik Małgorzata, Barałkiewicz Tomasz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×