Marketingowe zarządzanie apteką
Mruk Henryk, Michalik Małgorzata, Barałkiewicz Tomasz
Marketingowe zarządzanie apteką
Mruk Henryk, Michalik Małgorzata, Barałkiewicz Tomasz
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788326411595
- Ilość stron: 216
- Format: 14.5x20.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketingowe zarządzanie apteką - Mruk Henryk, Michalik Małgorzata, Barałkiewicz Tomasz
Niniejsza publikacja przedstawia techniki kierowania apteką, które prowadzą do wypracowywania odpowiedniej marży i usatysfakcjonowania klientów, a tym samym do zbudowania wysokiej pozycji rynkowej apteki.
W pracy zostały omówione zarówno zagadnienia teoretyczne, jak i wynikające z nich praktyczne sposoby działania ilustrowane licznymi przykładami z życia aptek. Publikacja podkreśla szczególną misję zawodu farmaceuty, przedstawiając zarazem oczekiwania pacjentów oraz uwarunkowania ich procesów decyzyjnych.
Na coraz bardziej konkurencyjnym rynku książka ta może być nieocenioną pomocą w procesie tworzenia i wdrażania własnej, unikalnej strategii rozwoju apteki. Autorzy mają nadzieję, że opracowanie będzie inspiracją do wprowadzenia w aptekach wielu nowych rozwiązań, które przyniosą obopólne korzyści - zwiększenie zadowolenia pacjentów i obrotów aptek.
Szczegóły: Marketingowe zarządzanie apteką - Mruk Henryk, Michalik Małgorzata, Barałkiewicz Tomasz
Tytuł: Marketingowe zarządzanie apteką
Autor: Mruk Henryk, Michalik Małgorzata, Barałkiewicz Tomasz
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: PORADNIKI BRANŻOWE
ISBN: 9788326411595
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 216
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.25 kg