Podstawy wyborów strategicznych w przedsiębiorstwach

Książka

Podstawy wyborów strategicznych w przedsiębiorstwach

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788320819168
  • Ilość stron: 386
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 68,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 68,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Podstawy wyborów strategicznych w przedsiębiorstwach

Doskonalenie instytucji stanowi jeden z kluczowych obszarów warunkujących jej sprawne funkcjonowanie. W książce przedstawiono system audytu wewnętrznego jako koncepcję zarządzania i instrument doskonalenia instytucji przez wyeksponowanie funkcji kontrolnej i doradczej audytu. System audytu wewnętrznego może być stosowany we wszystkich podmiotach prowadzących działalność społeczno-gospodarczą.
Książka składa się z dwóch powiązanych ze sobą części. W części pierwszej przedstawiono podstawy teoretyczno-metodologiczne audytu wewnętrznego (istotę audytu i systemu audytu wewnętrznego, jego klasyfikację, formy organizacyjne oraz metodyki stosowania), natomiast w części drugiej przybliżono praktykę wykorzystania audytu wewnętrznego.

Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych, słuchaczy studiów MBA oraz studiów podyplomowych, a także uczestników kursów doskonalących wiedzę z zakresu audytu wewnętrznego.
Książka została przygotowana przez zespół pracowników naukowo-dydaktycznych Katedry Analiz Strategicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Jest ona efektem wieloletniej pracy naukowo-badawczej i dydaktycznej autorów, dotyczącej audytu wewnętrznego jako koncepcji zarządzania. Działalność pracowników Katedry koncentruje się bowiem wokół problematyki metodologii nauk o zarządzaniu, zarządzania strategicznego oraz audytu wewnętrznego. W dociekaniach badawczych przeważają aspekty użytkowe oparte na podstawach teoretycznych i metodologicznych zarządzania jako dyscypliny naukowej.


Szczegóły: Podstawy wyborów strategicznych w przedsiębiorstwach

Tytuł: Podstawy wyborów strategicznych w przedsiębiorstwach
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320819168
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 386
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.612 kg


Recenzje: Podstawy wyborów strategicznych w przedsiębiorstwach

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×