Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej
Kuśpit Małgorzata
Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej
Kuśpit Małgorzata
- Wydawnictwo: UMCS
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788322731765
- Ilość stron: 212
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej - Kuśpit Małgorzata
Trzeba podkreślić wysiłek, jaki Autorka włożyła w pokazanie tak istotnego problemu, jak rola mediów (telewizja, radio, prasa, Internet) w procesie modyfikowania siły oddziaływania na odbiorcę komunikatu zawartego w reklamie. Dużo miejsca poświęcono także niewerbalnym elementom w reklamie, np. roli barwy, kompozycji, światłocieni w czarno-białych reklamach, estetyki obrazu oraz symboliki. Lektura dalszej części rozdziału dobrze uwidacznia potrzebę wiedzy z zakresu różnych koncepcji psychologicznych (koncepcje behawiorystyczne: proces uwarunkowania, teoria pola Kurta Lewina, psychoanaliza, psychologia postaci, psychologia poznawcza) u twórców reklamy, aby mogli skutecznie wpływać na odbiorcę i sposób, w jaki spostrzega i ocenia reklamowany produkt.
Szczegóły: Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej - Kuśpit Małgorzata
Tytuł: Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej
Autor: Kuśpit Małgorzata
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322731765
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 212
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.4 kg