Społeczna historia mediów Od Gutenberga do Internetu

,

Książka

Społeczna historia mediów
Od Gutenberga do Internetu

,

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788301164553
  • Ilość stron: 472
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Społeczna historia mediów - Burke Peter, Briggs Asa

Społeczna historia mediów to jedna z najbardziej znanych na świecie książek o historii mediów. Autorzy, brytyjscy historycy społeczni, śledzą, jak zmieniały się środki masowego przekazu i jak te przeobrażenia wpływały na sposób postrzegania otaczającego nas świata. Opisując kolejno następujące po sobie technologie w kontekście politycznym, kulturowym i gospodarczym, zachęcają do rozważnej analizy epoki nowych mediów, która wiele może skorzystać na spojrzeniu nie tylko w przyszłość, ale również w przeszłość.

Zwięzłe przedstawienie dziejów takie jak to jest ze swej natury wybiórcze. Staraliśmy się w nim uwydatnić pewne tematy, na przykład funkcję mediów w sferze publicznej, pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji, rozbudowę sieci instytucji medialnych czy rozwój przemysłu rozrywkowego. Podejście takie sprawiło, że bardziej skupiliśmy się na zmianach niż kontynuacji, choć niekiedy przypominamy czytelnikom, że pojawienie się nowych mediów nie oznaczało rezygnacji z wcześniej znanych. Rękopisy zachowały swoje znaczenie także w epoce druku, podobnie jak książki i radio w epoce telewizji. Media należy postrzegać jako system ulegający nieustannym zmianom, między innymi przemianom technologicznym w którym różne elementy pełnią bardziej lub mniej istotne role.
Fragment tekstu


Szczegóły: Społeczna historia mediów - Burke Peter, Briggs Asa

Tytuł: Społeczna historia mediów
Podtytuł: Od Gutenberga do Internetu
Autor: Burke Peter, Briggs Asa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830116455301
ISBN: 9788301164553
Tłumacz: Jedliński Jakub
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 472
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.68 kg


Recenzje: Społeczna historia mediów - Burke Peter, Briggs Asa

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: