Homo liberalis jako projekt edukacyjny Od emancypacji do funkcjonalności
Lewartowska-Zychowicz Małgorzata
Homo liberalis jako projekt edukacyjny
Od emancypacji do funkcjonalności
Lewartowska-Zychowicz Małgorzata
- Wydawnictwo: Impuls
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788375875027
- Ilość stron: 290
- Format: 16.0x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Homo liberalis jako projekt edukacyjny - Lewartowska-Zychowicz Małgorzata
Jest to praca, która mieści się w nurcie pedagogiki krytycznej, a jej wartość ujawnia się głównie w tym, że Autorka rekonstruuje zmiany, jakie dokonywały się w koncepcji człowieka określanej mianem homo liberalis, aby pokazać ich związek ze zmianami w projektach edukacyjnych realizowanych w społecznej praktyce edukacyjnej ostatnich dziesięcioleci.
Po roku 1989 nurt liberalnego myślenia zdominował także polskie życie społeczne i praktykę edukacyjną. Opis, wyjaśnienie i interpretacja tego procesu zmiany i jego skutków mają więc szczególne znaczenie dla współczesnego człowieka, który przez całe swoje życie indywidualne, rodzinne i zawodowe jest uwikłany w procesy edukacyjne oraz ich zmienność. Z tego powodu odbiorcami tej książki mogą być, a może nawet powinni być wszyscy, którzy współcześnie są uwikłani w procesy edukacyjne. Obowiązek jej przeczytania dotyczy jednak głównie tych, którzy chcą podmiotowo uczestniczyć w procesach edukacyjnych dotyczących siebie i innych ludzi.
Szczegóły: Homo liberalis jako projekt edukacyjny - Lewartowska-Zychowicz Małgorzata
Tytuł: Homo liberalis jako projekt edukacyjny
Podtytuł: Od emancypacji do funkcjonalności
Autor: Lewartowska-Zychowicz Małgorzata
Wydawnictwo: Impuls
ISBN: 9788375875027
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 290
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.45 kg