Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem

Książka

Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem

  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788376413808
  • Ilość stron: 232
  • Format: 15.5x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 52,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 52,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem - Wojciechowski Tadeusz

Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w przedsiębiorstwach muszą być stopniowo integrowane z działaniami logistycznymi i że tym samym wymagają wspólnego, zsynchronizowanego zarządzania. W warunkach coraz ostrzejszej konkurencji, zarządzanie to powinno koncentrować się na rozwiązywaniu problemów marketingowych i logistycznych w sposób zmierzający do uzyskania maksymalnej satysfakcji klientów. Uzasadnienie tej tezy zostało wsparte przejrzystym przeglądem podstaw marketingu i logistyki, zasad planowania marketingowego i logistycznego oraz tworzenia strategii marketingowo logistycznych. Określono też, jakie funkcje w przedsiębiorstwie powinny być realizowane, aby można było uznać, że zarządza się nim marketingowo logistycz­nie i jaki wpływ mogą na to wywierać nowe koncepcje zarządzania, takie jak TQM, Line Management, a nawet teoria chaosu.


Szczegóły: Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem - Wojciechowski Tadeusz

Tytuł: Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem
Autor: Wojciechowski Tadeusz
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376413808
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 232
Format: 15.5x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.36 kg


Recenzje: Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem - Wojciechowski Tadeusz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Podobne do: Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem - Wojciechowski Tadeusz