Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych
Podobas Izabela
Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych
Podobas Izabela
- Wydawnictwo: Difin
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788376413853
- Ilość stron: 200
- Format: 14.0x22.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych - Podobas Izabela
Polityczny public relations służy kształtowaniu wizerunku partii politycznych i jej liderów. Stosowany umiejętnie pomaga osiągnąć sukces, przegranych może wznieść na szczyty władzy, a faworytów pogrążyć. Stosuje go każdy rodzaj władzy i opozycji, zarówno w rozwiniętych demokracjach, jak i w skostniałych dyktaturach. Publikacja ma na celu usystematyzowanie wiedzy teoretycznej dotyczącej kształtowania wizerunku w polityce. Zostały przedstawione okoliczności, które wpłynęły na komercjalizację życia politycznego, jak i współczesne zagrożenia oraz tendencje rozwoju rynku politycznego. Dokonano szerokiej analizy metod i technik politycznego PR wykorzystywanych w walce o zdobycie i utrzymanie władzy. Polityczny public relations ma pomagać funkcjonować bardziej efektywnie zarówno partiom politycznym, jak i społeczeństwu, które dzięki systematycznemu oddziaływaniu podejmuje określone (oczekiwane) decyzje wyborcze.
Szczegóły: Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych - Podobas Izabela
Tytuł: Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych
Autor: Podobas Izabela
Wydawnictwo: Difin
Seria: Engram
ISBN: 9788376413853
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 200
Format: 14.0x22.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.26 kg