Marketing e-mailowy

Książka

Marketing e-mailowy

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788326411946
  • Ilość stron: 244
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 73,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 73,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing e-mailowy - Jenkins Simms

Wydatki na kosztowne kampanie na ogół nie mają sensu. Skorzystaj więc z marketingu e-mailowego. Autor niniejszej książki wyjaśnia jego istotą i obala najbardziej szkodliwe mity. Dzięki zastosowaniu marketingu e-mailowego zdobędziesz nowych klientów, podtrzymasz więzi z dotychczasowymi, a wszystko to bez nadwyrężania budżetu firmy.



Autorem tej książki jest Simms Jenkins, dyrektor generalny BrightWave Marketing, firmy świadczącej usługi w zakresie marketingu e-mailowego. Uchodzi za jednego z największych ekspertów w tej branży. Doradza wielu świetnie prosperującym przedsiębiorstwom.


Szczegóły: Marketing e-mailowy - Jenkins Simms

Tytuł: Marketing e-mailowy
Autor: Jenkins Simms
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326411946
Tytuł oryginału: The Truth About Email Marketing
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Lipa Michał
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 244
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.37 kg


Recenzje: Marketing e-mailowy - Jenkins Simms

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×