Marketing e-mailowy
Jenkins Simms
Marketing e-mailowy
Jenkins Simms
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788326411946
- Ilość stron: 244
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing e-mailowy - Jenkins Simms
Wydatki na kosztowne kampanie na ogół nie mają sensu. Skorzystaj więc z marketingu e-mailowego. Autor niniejszej książki wyjaśnia jego istotą i obala najbardziej szkodliwe mity. Dzięki zastosowaniu marketingu e-mailowego zdobędziesz nowych klientów, podtrzymasz więzi z dotychczasowymi, a wszystko to bez nadwyrężania budżetu firmy.
Autorem tej książki jest Simms Jenkins, dyrektor generalny BrightWave Marketing, firmy świadczącej usługi w zakresie marketingu e-mailowego. Uchodzi za jednego z największych ekspertów w tej branży. Doradza wielu świetnie prosperującym przedsiębiorstwom.
Szczegóły: Marketing e-mailowy - Jenkins Simms
Tytuł: Marketing e-mailowy
Autor: Jenkins Simms
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326411946
Tytuł oryginału: The Truth About Email Marketing
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Lipa Michał
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 244
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.37 kg