Reklama produktów leczniczych

,

Książka

Reklama produktów leczniczych

,

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788326410970
  • Ilość stron: 288
  • Format: 17.5x24.5cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 63,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 63,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Reklama produktów leczniczych - Mazurek Krzysztof, Sławatyniec Łukasz

Od uchwalenia w dniu 6 września 2001 r. ustawy - Prawo farmaceutyczne Główny Inspektor Farmaceutyczny wydał kilkaset decyzji dotyczących zgodności bądź niezgodności z prawem reklam produktów leczniczych. Znajomość powyższego orzecznictwa umożliwia skuteczne i efektywne prowadzenie reklamy tych produktów, przy użyciu legalnych, a jednocześnie optymalnych marketingowe form i treści. Przedstawiona publikacja stanowi kompendium wiedzy z tej dziedziny - jej podstawą nie są bowiem teoretyczne wywody na temat możliwych interpretacji przepisów prawa, ale dogłębna analiza treści decyzji administracyjnych.
Decyzje dotyczące reklamy w wielu przypadkach są publikowane w Biuletynie Informacji Publicznej. Jednakże, na potrzeby przygotowania niniejszego opracowania, autorzy uzyskali dostęp również do decyzji dotychczas nieopublikowanych. Dzięki temu zawiera ono unikalną wiedzę i pozwala poznać praktyczne aspekty wykładni przepisów prawa dokonywanej przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego. Cytowane decyzje zostały ułożone tematycznie, tak by ułatwić korzystanie z publikacji i uczynić ją jak najbardziej efektywnym i przyjaznym źródłem wiedzy. Każdy z rozdziałów został opatrzony krótkim komentarzem, który ma na celu przywołanie podstawy prawnej i podsumowanie dotychczasowego orzecznictwa z danego zakresu. Zastosowany układ decyzji ułatwi czytelnikom wgląd do najbardziej aktualnego stanowiska inspekcji farmaceutycznej i zapoznanie się z ewentualnymi zmianami jej poglądów na przestrzeni czasu.


Szczegóły: Reklama produktów leczniczych - Mazurek Krzysztof, Sławatyniec Łukasz

Tytuł: Reklama produktów leczniczych
Autor: Mazurek Krzysztof, Sławatyniec Łukasz
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326410970
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 288
Format: 17.5x24.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.59 kg


Recenzje: Reklama produktów leczniczych - Mazurek Krzysztof, Sławatyniec Łukasz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×