Media kultura społeczeństwo 1(5)/2010
Media kultura społeczeństwo 1(5)/2010
- Producent: Wydawnictwo Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi
- Rok produkcji: 2010
- EAN: 977189671300805
- Ilość stron: 242
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Media kultura społeczeństwo 1(5)/2010
Stanowisko polskiej prasy katolickiej wobec wojny domowej w Hiszpanii 1936-1939. Analiza dyskursu medialnego
Walka o cyfrową godność. Bliskowschodnie i muzułmańskie gry komputerowe
Współpraca oficerów prasowych z dziennikarzami podczas operacji poza granicami kraju
Rodzina w polskich serialach telewizyjnych
Przemoc symboliczna i telewizja. Kilka uwag na marginesie rozważań Pierre'a Bourdieu o panowaniu dziennikarstwa
społeczeństwo polskie i jego problemy po 20 latach transformacji. Sprawozdanie z konferencji
Szczegóły: Media kultura społeczeństwo 1(5)/2010
Tytuł: Media kultura społeczeństwo 1(5)/2010
Producent: Wydawnictwo Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi
Kod paskowy: 977189671300805
ISSN: 18967132
Języki: polski
Rok produkcji: 2010
Ilość stron: 242
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg