Zachowania polskich konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego
Zachowania polskich konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego
- Wydawnictwo: Placet
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788374881586
- Ilość stron: 352
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Zachowania polskich konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego
Ogólnoświatowy kryzys gospodarczy ostatnich lat, kryzys w wymiarze europejskim i poszczególnych krajów, wywołuje niekorzystne zjawiska w gospodarkach, a te generują niekorzystne zmiany także w polskiej gospodarce, tworząc nowe uwarunkowania dla funkcjonowania podmiotów rynkowych, w tym konsumentów. Zachowania podmiotów rynkowych określa niepewność i ryzyko powodowane niepewną sytuacją gospodarczą, w tym rynkową.
Praca ma na celu identyfikację powstających, przejawiających się w konsumpcji i zachowaniach konsumentów, nowych procesów i zjawisk, a także działań adaptacyjnych indywidualnych podmiotów konsumpcji w nowych, trudnych warunkach gospodarczych. Zachowania konsumentów w okresie zwiększającej się niepewności i ryzyka stanowią interesujący poznawczo przedmiot badań.
Podstawą pracy były bogate źródła danych i informacji. Posłużono się rozległą literaturą przedmiotu, statystykami wyczerpującymi i niewyczerpującymi oraz danymi z Internetu. Szczególnie istotnymi źródłami danych są w tej pracy wyniki badań pierwotnych, które pozwoliły poznać zachowania konsumentów w sytuacji kryzysowej i kierunki modyfikacji działalności konsumpcyjnej.
Zamierzeniem autorów było zaprezentowanie problematyki związanej z konsumpcją i zachowaniami konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego. W tym celu dokonano takiego doboru zagadnień, które będą sprzyjały przydatności monografii dla badaczy tego problemu, gdyż dają asumpt do dyskusji i dalszych badań nad zachowaniami konsumentów w bardzo turbulentnym otoczeniu rynkowym, a także dla praktyków, którym praca będzie przydatna do prognozowania określonych rynkowych zachowań konsumentów w przyszłości. Praca pomocna będzie także studentom zdobywającym wiedzę w specjalnościach marketingowych oraz słuchaczom studiów podyplomowych zainteresowanym zagadnieniami rynkowych zachowań konsumentów.
Szczegóły: Zachowania polskich konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego
Tytuł: Zachowania polskich konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego
Wydawnictwo: Placet
ISBN: 9788374881586
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 352
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.57 kg
Redakcja: Kieżel Ewa, Smyczek Sławomir