CRM Strategia System Zarządzanie zmianą Jak uniknąć błędów i odnieść sukces wdrożenia

Książka

CRM Strategia System Zarządzanie zmianą
Jak uniknąć błędów i odnieść sukces wdrożenia

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788326411656
  • Ilość stron: 240
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 51,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 51,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: CRM Strategia System Zarządzanie zmianą - Deszczyński Bartosz

Myślisz o wdrożeniu CRM lub szukasz sposobów na poprawę stopy zwrotu z tej
inwestycji Oczekujesz praktycznych wskazówek:
- od czego zacząć wprowadzanie CRM
- jak budować zespół wdrożeniowy
- w jaki sposób określić cele, wymagania i źródła zysków
- czego unikać w umowach z dostawcami oprogramowania CRM

Książka odpowiada na pytania zadawane przez praktyków biznesu: od prezesów, menadżerów projektu i menadżerów funkcyjnych, aż po specjalistów z dziedziny marketingu i obsługi klienta zajmujących się oceną, wprowadzaniem i korzystaniem ze zmian, które niesie ze sobą CRM, Publikacja stanowi również nowatorskie spojrzenie na CRM w perspektywie strategicznego nurtu zarządzania, marketingu partnerskiego, teorii firm i przewagi konkurencyjnej. Jest zatem także pozycją o charakterze naukowym, przeznaczoną dla wykładowców i studentów wyższych uczelni ekonomicznych.


Szczegóły: CRM Strategia System Zarządzanie zmianą - Deszczyński Bartosz

Tytuł: CRM Strategia System Zarządzanie zmianą
Podtytuł: Jak uniknąć błędów i odnieść sukces wdrożenia
Autor: Deszczyński Bartosz
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326411656
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 240
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.35 kg


Recenzje: CRM Strategia System Zarządzanie zmianą - Deszczyński Bartosz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×