Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego

,

Książka

Field Marketing
Skuteczne zastosowania marketingu terenowego

,

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788326411892
  • Ilość stron: 324
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 79,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 79,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Field Marketing - Williams Alison, Mullin Roddy

Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują szczegółowo metody stosowane w marketingu terenowym, m.in. sprzedaż bezpośrednią, merchandising, degustacje, eventy i akcje tajemniczy klient, oraz sposoby ich wykorzystania.

Dzięki książce dowiesz się, kiedy i w jaki sposób warto sięgać po konkretne techniki marketingu terenowego oraz jak mierzyć ich efekty. Znajdziesz w niej wiele cennych porad dotyczących skutecznego stosowania narzędzi marketingu terenowego w analizie sytuacji rynkowej, tworzeniu marki czy planowaniu działań promocyjnych.


Szczegóły: Field Marketing - Williams Alison, Mullin Roddy

Tytuł: Field Marketing
Podtytuł: Skuteczne zastosowania marketingu terenowego
Autor: Williams Alison, Mullin Roddy
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
ISBN: 9788326411892
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 324
Oprawa: Miękka
Waga: 0.47 kg


Recenzje: Field Marketing - Williams Alison, Mullin Roddy

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×