Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego
Williams Alison, Mullin Roddy
Field Marketing
Skuteczne zastosowania marketingu terenowego
Williams Alison, Mullin Roddy
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788326411892
- Ilość stron: 324
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Field Marketing - Williams Alison, Mullin Roddy
Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują szczegółowo metody stosowane w marketingu terenowym, m.in. sprzedaż bezpośrednią, merchandising, degustacje, eventy i akcje tajemniczy klient, oraz sposoby ich wykorzystania.
Dzięki książce dowiesz się, kiedy i w jaki sposób warto sięgać po konkretne techniki marketingu terenowego oraz jak mierzyć ich efekty. Znajdziesz w niej wiele cennych porad dotyczących skutecznego stosowania narzędzi marketingu terenowego w analizie sytuacji rynkowej, tworzeniu marki czy planowaniu działań promocyjnych.
Szczegóły: Field Marketing - Williams Alison, Mullin Roddy
Tytuł: Field Marketing
Podtytuł: Skuteczne zastosowania marketingu terenowego
Autor: Williams Alison, Mullin Roddy
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
ISBN: 9788326411892
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 324
Oprawa: Miękka
Waga: 0.47 kg