Blitzmarketing Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0
Michael Tasner
Blitzmarketing
Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0
Michael Tasner
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788326411137
- Ilość stron: 280
- Format: 14.5x20.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Blitzmarketing - Michael Tasner
Wydaje Ci się, że rewolucja internetowa w marketingu już się dokonała Mylisz się, ona dopiero się rozkręca... Czołowy ekspert od marketingu sieciowego, Michael Tasner, stworzył pierwszą książkę o marketingu w świecie Web 3.0 - jeszcze szybszym, jeszcze bardziej mobilnym, jeszcze bardziej dedykowanym.
Świat rządzony przez smartfony, Symbian, BlackBerry, AndroidJak dotrzeć do miliarda klientów: SMS-y, MMS-y, reklama mobilna, transmisje głosowe
Nowy "marketing treści"
Jakie są efekty przejścia od blogowania do mikroblogowania
Plurk UstreamJoostTumblr iGoogle
Jak korzystać z adresów i narzędzi, o których do tej pory nawet nie słyszałeś
Oceny 360-stopniowe w marketingu sieciowym
Jak systematycznie optymalizować wszystkie działania w sieci
Świat marketingu internetowego zmienia się szybko i nikt nie wie, co czeka nas za chwilę. Ta książka pomoże Ci przygotować się na zmiany czyhające za rogiem.
Tony Hsieh, prezes Zappos, autor "Delivering Happiness"
Ta wspaniała książka jest pełna doskonałych pomysłów, które pomogą Ci błyskawicznie przyciągnąć więcej klientów!
Brian Trący, autor "Maksimum osiągnięć"
Szczegóły: Blitzmarketing - Michael Tasner
Tytuł: Blitzmarketing
Podtytuł: Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0
Autor: Michael Tasner
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326411137
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Zawadzki Zbigniew
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 280
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.34 kg