Dziennikarstwo i Media 1 Przestrzenie komunikowania
Dziennikarstwo i Media 1 Przestrzenie komunikowania
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788322931738
- Ilość stron: 236
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Dziennikarstwo i Media 1 Przestrzenie komunikowania
Zebrane w tomie teksty poświęcone są zagadnieniu komunikacji ujętej z perspektywy dziennikarstwa i badań nad mediami. Książka warta jest polecenia nie tylko studentom dziennikarstwa, innych kierunków humanistycznych, nauk społecznych, badaczom czy praktykom - pracownikom mediów, ale przede wszystkim odbiorcom informacji nadawanych codziennie przez środki masowego przekazu. W publikacji, oprócz mediów tradycyjnych: prasy, radia i telewizji, szczególnie szeroko opisywany jest internet. Autorzy artykułów i komunikatów zwracają uwagę ma zjawiska tak istotne dla współczesnego uczestnika społeczeństwa medialnego, jak: edukacja medialna (na poziomie szkolnym i uniwersyteckim), wpływ obcego kapitału na media, tabloidyzacja mediów, blogi, media społecznościowe i dziennikarstwo alternatywne, analizują dobrze znane laikom gatunki dziennikarskie (np. prognoza pogody) i z dziedziny public relations (komunikaty biur promocji), komentują przypadki aktualnego i historycznego dyskursu politycznego. Zaletą książki, na równi z jej tematyką, jest przystępny język, jakim posługuje się większość autorów.
Szczegóły: Dziennikarstwo i Media 1 Przestrzenie komunikowania
Tytuł: Dziennikarstwo i Media 1 Przestrzenie komunikowania
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Seria: Dziennikarstwo i Media
ISBN: 9788322931738
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 236
Oprawa: Miękka