Marketing Koncepcja skutecznych działań
Opracowanie zbiorowe
Marketing
Koncepcja skutecznych działań
Opracowanie zbiorowe
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788320819472
- Ilość stron: 356
- Format: 16.0x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing - Opracowanie zbiorowe
Nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim m.in. niektóre nowe zagadnienia dotyczące: stosowania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością marketingową, skuteczności i efektywności działalności marketingowej oraz organizacji i audytu działań marketingowych. Opracowanie zawiera zarówno ugruntowaną wiedzę wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę wypracowaną w ostatnich latach. Zrozumienie oraz systematyzację opisywanych zagadnień ułatwia modułowy układ treści.
Książka jest przeznaczona dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie problematyki zarządzania i marketingu oraz programów MBA, wykładowców szkół wyższych i nauczycieli średnich szkół ekonomicznych, a także praktyków gospodarczych.
Autorami podręcznika są pracownicy Katedry Rynku i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej oraz Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, mający duże doświadczenie praktyczne wynikające ze współpracy z wieloma przedsiębiorstwami i organizacjami. Są oni współautorami znanych w Polsce i cenionych książek z dziedziny marketingu, takich jak Strategie marketingowe, Efektywność marketingu oraz Koszty i efekty działań marketingowych.
Uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań jest przygotowana przez ten sam zespół autorski książka MARKETING. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania. Publikacja ta, tworząc spójną całość z podręcznikiem, zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki i zestawienia dla menedżerów, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu oraz zagadnienia wykraczające poza treść podręcznika, na przykład współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, finansowe aspekty marketingu czy koncepcje ułatwiające pisanie prac dyplomowych.
Szczegóły: Marketing - Opracowanie zbiorowe
Tytuł: Marketing
Podtytuł: Koncepcja skutecznych działań
Autor: Opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320819472
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 356
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.63 kg
Recenzje: Marketing - Opracowanie zbiorowe
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Opracowanie zbiorowe (20)
- Michał Znaniecki Moje życie mój teatr (G+J Gruner+Jahr Polska) - Twarda
- Lepsze niż ściąga Język polski Gimnazjum Część 1 (Adamantan) - Miękka
- Lepsze niż ściąga Język polski Gimnazjum Część.3 (Adamantan) - Miękka
- Karkonosze mapa 1:50 000 (Eko-Graf) - Miękka
- Z ogrodu na stół. Świeżo, kolorowo i zdrowo (Olimp Media) -
- Nowi Tropiciele. Karty ćwiczeń. Klasa 3. Część 2. Edukacja wczesnoszkolna (WSiP) - miękka
- Prawo administracyjne wyd.2/2020 (Wolters Kluwer) - Miękka
- Impuls dadaistyczny w polskiej sztuce i.. (Muzeum Sztuki w Łodzi) -
- Antologia na 40-lecie RSTK w Rzeszowie (Krywaj) - miękka
- Zespół Sjogrena (PZWL Wydawnictwo Lekarskie) - miękka
- Korpus dzieł malarskich Henryka Siemiradzkiego. (Tako) - Twarda
- Korpus dzieł malarskich Henryka Siemiradzkiego. (Tako) - Twarda
- Korpus dzieł malarskich Henryka Siemiradzkiego. (Tako) - Twarda
- Historia masakry nankińskiej (Wydawnictwo Dialog) - Miękka
- Logika w pigułce (C. H. Beck) - Miękka
- Prawo cywilne w pigułce Część ogólna Prawo rzeczowe (C. H. Beck) - Miękka
- Teoria i filozofia prawa wyd.1/2021 (Wolters Kluwer) - Miękka
- Prawo konstytucyjne w pigułce + testy online (C. H. Beck) - Miękka
- Uprawnienia rodziców w pracy Poradnik pracodawcy 2024 (Infor) - Kartonowa Foliowana
- Wesołe wyrazy. Blok z tekturą (Trele) -