Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw Poradnik bardzo praktyczny

,

Książka

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw
Poradnik bardzo praktyczny

,

  • Wydawnictwo: Poltext
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788375611137
  • Ilość stron: 100
  • Format: 15.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 29,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 29,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw - Gąsiewski Mariusz, Modrzewski Przemysław

Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy.

Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy:

reklamę

internet

Google

łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords.

Autorzy poradnika, zawodowo związani z firmą Google, w bardzo praktyczny i przystępny sposób pokazują, jak małe i średnie firmy mogą zdobywać dzięki Google AdWords szerokie rzesze klientów.


Szczegóły: Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw - Gąsiewski Mariusz, Modrzewski Przemysław

Tytuł: Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw
Podtytuł: Poradnik bardzo praktyczny
Autor: Gąsiewski Mariusz, Modrzewski Przemysław
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375611137
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 100
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.18 kg


Recenzje: Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw - Gąsiewski Mariusz, Modrzewski Przemysław

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Gąsiewski Mariusz, Modrzewski Przemysław (1)