Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw Poradnik bardzo praktyczny
Gąsiewski Mariusz, Modrzewski Przemysław
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw
Poradnik bardzo praktyczny
Gąsiewski Mariusz, Modrzewski Przemysław
- Wydawnictwo: Poltext
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788375611137
- Ilość stron: 100
- Format: 15.0x21.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw - Gąsiewski Mariusz, Modrzewski Przemysław
Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy.
Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy:
reklamę
internet
łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords.
Autorzy poradnika, zawodowo związani z firmą Google, w bardzo praktyczny i przystępny sposób pokazują, jak małe i średnie firmy mogą zdobywać dzięki Google AdWords szerokie rzesze klientów.
Szczegóły: Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw - Gąsiewski Mariusz, Modrzewski Przemysław
Tytuł: Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw
Podtytuł: Poradnik bardzo praktyczny
Autor: Gąsiewski Mariusz, Modrzewski Przemysław
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375611137
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 100
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.18 kg