Marketing partyzancki w mediach społecznościowych 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie

,

Książka

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych
126 narzędzi w walce o pozycję w internecie

,

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788326413261
  • Ilość stron: 232
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing partyzancki w mediach społecznościowych - Gibson Shane, Levinson Jay Conrad

UMOCNIJ SWOJĄ POZYCJĘ W SIECI - ZOSTAŃ PARTYZANTEM
Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej.

Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu i akronimów, autorzy przedstawiają szczegółowy plan ataku w mediach społecznościowych. Ich zdecydowana strategia partyzancka pozwala identyfikować niekonwencjonalne okazje w obszarze mediów społecznościowych, angażować klientów, pobudzać do działania i prześcigać swoich konkurentów w generowaniu zysków.

Książka prezentuje m.in.:
19 tajemnic, jakie powinien poznać każdy partyzant marketingu w mediach społecznościowych,
zestaw narzędzi partyzanckich w mediach społecznościowych,
siedmiozdaniowy plan ataku w mediach społecznościowych,
obszerną listę kontrolną cech stron społecznościowych i blogów,
20 rodzajów wskaźnika ROI partyzanta,
darmowe partyzanckie narzędzia wywiadowcze,
narzędzia społecznościowe przyszłości,
i dużo, dużo więcej!


Szczegóły: Marketing partyzancki w mediach społecznościowych - Gibson Shane, Levinson Jay Conrad

Tytuł: Marketing partyzancki w mediach społecznościowych
Podtytuł: 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie
Autor: Gibson Shane, Levinson Jay Conrad
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326413261
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 232
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.35 kg


Recenzje: Marketing partyzancki w mediach społecznościowych - Gibson Shane, Levinson Jay Conrad

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×