Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu

Książka

Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788326414596
  • Ilość stron: 188
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu

Metodologia badań to pasjonująca nauka, która pokazuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i ludzkiej potrzeby zrozumienia. Warto umieć wybrać drogę właściwą dla badanego problemu, kontekstu, uwarunkowań czy postawy poznawczej. Rygorystyczne stosowanie wybranych metod to kluczowa kompetencja badacza. Nauki o zarządzaniu mają swoją tradycję badawczą i znaczny dorobek, a przez to uzyskują własną tożsamość również w perspektywie metodologicznej. Niniejsza książka ma przyczyniać się do dalszego podnoszenia jakości badań w naukach o zarządzaniu.


Szczegóły: Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu

Tytuł: Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: SERIA AKADEMICKA
ISBN: 9788326414596
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 188
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.28 kg


Recenzje: Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×