Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu
Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788326414596
- Ilość stron: 188
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu
Metodologia badań to pasjonująca nauka, która pokazuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i ludzkiej potrzeby zrozumienia. Warto umieć wybrać drogę właściwą dla badanego problemu, kontekstu, uwarunkowań czy postawy poznawczej. Rygorystyczne stosowanie wybranych metod to kluczowa kompetencja badacza. Nauki o zarządzaniu mają swoją tradycję badawczą i znaczny dorobek, a przez to uzyskują własną tożsamość również w perspektywie metodologicznej. Niniejsza książka ma przyczyniać się do dalszego podnoszenia jakości badań w naukach o zarządzaniu.
Szczegóły: Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu
Tytuł: Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Seria Akademicka
ISBN: 9788326414596
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 188
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.28 kg