Badania marketingowe Podstawy metodyczne
Stanisław Kaczmarczyk
Badania marketingowe
Podstawy metodyczne
Stanisław Kaczmarczyk
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788320819410
- Ilość stron: 548
- Format: 16.2x23.7cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Badania marketingowe - Stanisław Kaczmarczyk
Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dostarczają decydentom informacji zastępujących intuicję i rutynowe doświadczenie, które może być zawodne. Treścią czwartego, zmienionego wydania podręcznika są znane i powszechnie stosowane metody badań marketingowych. Układ książki wyznaczają kolejne etapy procesu badawczego:
- projektowanie badania marketingowego (w tym dobór próby i budowa instrumentu pomiarowego),
- zbieranie danych ze źródeł wtórnych i pierwotnych,
- redukcja i analiza danych,
- prezentacja i ocena wyników badania marketingowego.
Książka jest przeznaczona dla studentów i pracowników naukowych z różnych typów uczelni. Mogą z niej również skorzystać praktycy ? specjaliści w zakresie badań marketingowych ? prowadzący badania własne lub kierujący pracami badawczymi, a także menedżerowie firm odpowiedzialni za nadzorowanie i zlecanie badań marketingowych w przedsiębiorstwach.
Szczegóły: Badania marketingowe - Stanisław Kaczmarczyk
Tytuł: Badania marketingowe
Podtytuł: Podstawy metodyczne
Autor: Stanisław Kaczmarczyk
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320819410
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 548
Format: 16.2x23.7cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.76 kg