Badania marketingowe Podstawy metodyczne

Książka

Badania marketingowe
Podstawy metodyczne

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788320819410
  • Ilość stron: 548
  • Format: 16.2x23.7cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 69,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Badania marketingowe - Stanisław Kaczmarczyk

Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dostarczają decydentom informacji zastępujących intuicję i rutynowe doświadczenie, które może być zawodne. Treścią czwartego, zmienionego wydania podręcznika są znane i powszechnie stosowane metody badań marketingowych. Układ książki wyznaczają kolejne etapy procesu badawczego:

- projektowanie badania marketingowego (w tym dobór próby i budowa instrumentu pomiarowego),
- zbieranie danych ze źródeł wtórnych i pierwotnych,
- redukcja i analiza danych,
- prezentacja i ocena wyników badania marketingowego.

Książka jest przeznaczona dla studentów i pracowników naukowych z różnych typów uczelni. Mogą z niej również skorzystać praktycy ? specjaliści w zakresie badań marketingowych ? prowadzący badania własne lub kierujący pracami badawczymi, a także menedżerowie firm odpowiedzialni za nadzorowanie i zlecanie badań marketingowych w przedsiębiorstwach.


Szczegóły: Badania marketingowe - Stanisław Kaczmarczyk

Tytuł: Badania marketingowe
Podtytuł: Podstawy metodyczne
Autor: Stanisław Kaczmarczyk
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320819410
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 548
Format: 16.2x23.7cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.76 kg


Recenzje: Badania marketingowe - Stanisław Kaczmarczyk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: