Reklama Teoria projektu

Książka

Reklama Teoria projektu

  • Wydawnictwo: Dr Lex
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788361448174
  • Ilość stron: 258
  • Format: 15.0 x 21.0 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 66,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 66,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Reklama Teoria projektu - Wacław Śmid

Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.


Szczegóły: Reklama Teoria projektu - Wacław Śmid

Tytuł: Reklama Teoria projektu
Autor: Wacław Śmid
Wydawnictwo: Dr Lex
ISBN: 9788361448174
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 258
Format: 15.0 x 21.0 cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.33 kg


Recenzje: Reklama Teoria projektu - Wacław Śmid

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: