Marketing podręcznik do nauki zawodu technik handlowiec Szkoła ponadgimnazjalna

, ,

Książka

Marketing podręcznik do nauki zawodu technik handlowiec
Szkoła ponadgimnazjalna

, ,

  • Wydawnictwo: WSiP
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788302119064
  • Ilość stron: 256
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 46,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 46,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing podręcznik do nauki zawodu technik handlowiec - Szulce Halina, Florek M., Żyminkowski T.

Podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodach do nauczania zawodu technik ekonomista i technik handlowiec na poziomie technikum i szkoły policealnej.

Numer dopuszczenia: 22/2006


Szczegóły: Marketing podręcznik do nauki zawodu technik handlowiec - Szulce Halina, Florek M., Żyminkowski T.

Tytuł: Marketing podręcznik do nauki zawodu technik handlowiec
Podtytuł: Szkoła ponadgimnazjalna
Autor: Szulce Halina, Florek M., Żyminkowski T.
Wydawnictwo: WSiP
ISBN: 9788302119064
Kategoria: Podręczniki
Technikum » Klasa 1
Technikum » Klasa 2
Technikum » Klasa 3

MEN: 22/2006
Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 256
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.45 kg


Recenzje: Marketing podręcznik do nauki zawodu technik handlowiec - Szulce Halina, Florek M., Żyminkowski T.

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×