Nie-miejsca wprowadzenie do antropologii hipernowoczesności

Książka

Nie-miejsca
wprowadzenie do antropologii hipernowoczesności

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788301166601
  • Ilość stron: 88
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 29,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 29,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Nie-miejsca - Auge Marc

Wbrew pozornej sprzeczności terminologicznej, jutro, a może już dziś znajdzie się miejsce dla etnologii samotności - kończy swój pasjonujący esej na temat książki Marc Augé, światowej sławy francuski etnolog i antropolog kulturowy, wieloletni dyrektor paryskiej École des Hautes Études en Sciences Sociales - wprowadzając nas w arkana projektu antropologii hipernowoczesności. Tytułowe Nie-miejsca to przestrzenie anonimowe, które jednak każdego dnia zapełniają się ludźmi, jak dworce kolejowe, lotniska, stacje metra, supermarkety, pokoje hotelowe na całym świecie czy środki transportu publicznego. Dostęp do nich zapewniają bilety, paszporty, dowody osobiste. I jakkolwiek pojawiamy się w nich codziennie, otoczeni przez podobnych do nas innych, przestrzenie te nie tworzą ani tożsamości, ani relacji, lecz jedynie podobieństwo i samotność.


Szczegóły: Nie-miejsca - Auge Marc

Tytuł: Nie-miejsca
Podtytuł: wprowadzenie do antropologii hipernowoczesności
Autor: Auge Marc
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Seria: POGRANICZA
Kod paskowy: 978830116660101
ISBN: 9788301166601
Tłumacz: Chymkowski Roman
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 88
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.15 kg


Recenzje: Nie-miejsca - Auge Marc

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×