Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw

Książka

Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw

  • Wydawnictwo: Poltext
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788375611892
  • Ilość stron: 208
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 34,10 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 34,10 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw - Stanisław Ślusarczyk

Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w fi rmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w małych i średnich fi rmach o wyższym poziomie kultury rynkowej niż w przedsiębiorstwach dużych i wielkich. Przedstawia metody i narzędzia wdrażania innowacyjnego podejścia marketingowego, z uwzględnieniem wymiaru strategicznego i operacyjnego oraz wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań skuteczności podejmowanych działań. Na zakończenie omówione są wyniki badań aktywności marketingowej w sektorze MŚP. Książka zawiera również wiele przykładów z praktyki fi rm, które osiągnęły sukces rynkowy dzięki stosowaniu nowoczesnego marketingu.

Stanisław Ślusarczyk prof. nadzw. dr hab., pracownik naukowy Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Wykładowca marketingu, strategii marketingowych na rynku międzynarodowym i badań marketingowych. Autor i współautor kilku książek i wielu opracowań z dziedziny marketingu, ekonomii oraz kilkunastu ekspertyz gospodarczych (biznesplany i wyceny przedsiębiorstw). Kieruje Firmą Consultingową Niscon-too specjalizującą się w doradztwie marketingowym i wycenie przedsiębiorstw. Ekspert akredytowany przez PARP.

Waga przedstawionej w książce problematyki wynika z roli, jaką w gospodarce polskiej pełnią małe i średnie przedsiębiorstwa, które niejednokrotnie nie w pełni dostrzegają znaczenie działalności marketingowej i jej wpływ na wyniki ekonomiczne. Potencjał gospodarczy MŚP ograniczany jest przez wąską perspektywę biznesową wielu menedżerów i właścicieli firm. Z tego też względu dobrze się stało, że Autor podjął tematykę aktywności marketingowej w tym sektorze.

Prof. zw. dr hab. Krzysztof Opolski

(z recenzji)


Szczegóły: Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw - Stanisław Ślusarczyk

Tytuł: Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw
Autor: Stanisław Ślusarczyk
Wydawnictwo: Poltext
Seria: BIZNES EKONOMIA ZARZĄDZANIE
ISBN: 9788375611892
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 208
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.33 kg


Recenzje: Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw - Stanisław Ślusarczyk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: