Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Lunden Bjorn, Svensson Ulf
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Lunden Bjorn, Svensson Ulf
- Wydawnictwo: BL Info
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788389537461
- Ilość stron: 224
- Format: 15.5x23.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Lunden Bjorn, Svensson Ulf
MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać Internet w działaniach marketingowych.
Książka jest napisana przyjaznym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Zawarliśmy w niej również najważniejsze regulacje podatkowe związane z księgowaniem wydatków na reklamę i marketing.
Szczegóły: Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Lunden Bjorn, Svensson Ulf
Tytuł: Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Autor: Lunden Bjorn, Svensson Ulf
Wydawnictwo: BL Info
ISBN: 9788389537461
Tłumacz: Pawłowska Bratumiła
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 224
Format: 15.5x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.37 kg