Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

,

Książka

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

,

  • Wydawnictwo: BL Info
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788389537461
  • Ilość stron: 224
  • Format: 15.5x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Lunden Bjorn, Svensson Ulf

MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać Internet w działaniach marketingowych.

Książka jest napisana przyjaznym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Zawarliśmy w niej również najważniejsze regulacje podatkowe związane z księgowaniem wydatków na reklamę i marketing.


Szczegóły: Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Lunden Bjorn, Svensson Ulf

Tytuł: Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Autor: Lunden Bjorn, Svensson Ulf
Wydawnictwo: BL Info
ISBN: 9788389537461
Tłumacz: Pawłowska Bratumiła
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 224
Format: 15.5x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.37 kg


Recenzje: Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Lunden Bjorn, Svensson Ulf

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×